Thursday, October 16, 2014

Op naar 2015


In deze weblog kwamen de afgelopen jaren vele onderwerpen over de Armeense kwestie aan bod. Behalve actuele zaken, besprak ik ook geschiedkundige punten.

De lezer kon ermee een indruk krijgen van wat er werkelijk aan de hand was in deze materie. De verhalen die Armenen en hun groupies verkondigden, bleken goed verpakte leugens te zijn.

In de vorige artikelen zette ik uiteen dat het nagenoeg stil is in deze kwestie. Het lijkt me daarom nu een goed moment om mee te stoppen. Tijdelijk dan. In de aanloop naar het vampierjaar 2015 kom ik terug.


Op incidentele basis kunnen er tussentijds nog artikelen aan bod komen. Bijvoorbeeld als er zich iets belangrijks voordoet over de Turks-Armeense kwestie.

De ruim 150 artikelen kunnen ondertussen dienen om blikvelden te verruimen.
Van de belangrijkste heb ik een top 15 opgesteld.
(voor een korte samenvattende overzicht per artikel: klik hier)


De Top 15 van Armenian Titanic:
 

De Eerste Wereldoorlog: escaperoute Turken 
De Turken slaan als eerste toe (24 april 1915)
Relocatie
De Britse Leugenfabriek (oorlogspropaganda)
De processen TIJDENS de Eerste Wereldoorlog
De Ottomaanse krijgsraden van 1919-20
Malta: de onschuld van de Turken
Fraude en bedrog op Nederlandse universiteiten
Kenmerken van de Armeense gruwelpropaganda
'Liever Turks dan Paaps'
De Duizendjarige Oorlog tussen de Turken en Europeanen
Europa: safe haven voor anti-Turkse terroristen
Nazi’s en Armenen
Moorden in naam van een Armeense genocide




 

No comments: